Kantoordirecteur

Antwerpen Hoger management Geplaatst op 2023-12-22
Solliciteer nu

Onze klant is in Vlaanderen een grote en kwalitatieve speler in accountancy en ondernemingsadvies met ervaring in talrijke sectoren. Hun groei hebben ze mede te danken aan hun persoonlijke aanpak, zeer gerichte overnames en de partnerships die ze aangaan met klanten maar ook met sectorspecifieke organisaties. Met enkele tientallen kantoren en 580 FTE sterk biedt onze klant de voordelen van een familiale sfeer én professionele ondersteuning door experten waaronder juridisch, financieel, bedrijfseconomisch, mergers & acquisities, milieu & omgeving, etc. en goed uitgebouwde ondersteunende diensten. 

Functiebeschrijving

Voor onze klant, actief in accountancy en ondernemingsadvies, zoeken we een kantoordirecteur voor het kantoor te Turnhout waar een 30-tal medewerkers werken. In de functie van Kantoordirecteur:

  • Vertaal je de organisatievisie en -ambities naar acties en projecten voor jouw kantoor en betrekt hierbij & enthousiasmeert hiervoor jouw teamleden 
  • Stuur je het kantoor aan als peoplemanager & coach zodat jouw team van medewerkers de kantoordoelstellingen op financieel en commercieel vlak kunnen realiseren 
  • Ben je eindverantwoordelijk voor de operationele werking van het kantoor en de opleiding & coaching van je 30 medewerkers, rekening houdend met het budget, de KPI’s en de actuele resultaten
  • Zet je samen met je team het kantoor Turnhout mee op de kaart bij bestaande en nieuwe klanten en tijdens actieve netwerking in de regio
  • Werk je nauw samen met de ondersteunende diensten, de talrijke experten en je regionale en nationale collega’s kantoordirecteuren  
  • Bij interesse behoort een kleine portefeuille van eigen klantendossiers tot de mogelijkheden
  • Rapporteer je aan de Regiodirecteur Antwerpen
 

Profiel

  • Je beschikt over een master denkniveau 
  • Sterke financiële en economische achtergrond 
  • Ervaring in een coachende of leidinggevende rol bij voorkeur in de sector van accountancy, finance, ondernemingssadvies of andere relevante B2B serviceomgeving 
  • Sterk ondernemerschap, peoplemanagement en organisatorische vaardigheden aanwezig 

Waarom kiezen voor dit bedrijf?

  • Gevarieerde leiderschapsrol binnen een bedrijf dat veel belang hecht aan samenwerken, een familiale sfeer en innovatie.
  • Werkgever waar samenwerken, professionele mentaliteit, ondernemerschap, respect en transparantie als kernwaarden gelden.
  • Meedenken wordt gestimuleerd en geapprecieerd 
  • Veel digitale tools en slimme technologie om het werk te ondersteunen
  • 12 ADV en 2 extralegale verlofdagen, Flexibel uurrooster, 2 d/w thuiswerk, veel opleiding tijdens de werkuren
  • Aantrekkelijk salaris en bedrijfswagen, aangevuld met variabele verloning, hoge netto onkostenvergoeding, hospitalisatie en groepsverzekering, en flexibele keuzemogelijkheden van andere extralegale voordelen
Meer informatie of interesse? Contacteer Véronique Innegraeve via veronique@introduce.be of 0468 337 007

Solliciteer nu