Compensation & Benefits Manager
Oost-Vlaanderen - Groot-Gent;Oost-Vlaanderen - Meetjesland
Human Resources
Geplaatst op 2024-04-14
Solliciteer nu
Functieomschrijving
Als Compensation & Benefits Manager speel je een cruciale rol bij het ontwikkelen, implementeren en beheren van een uitgebreide compensatie- en benefits strategie voor de werknemers van Oleon wereldwijd (in meer dan 10 landen).
In deze functie::
- Leid je internationale projecten op het gebied van Compensation & Benefits en werk je nauw samen met lokale HR-managers.
- Ben je verantwoordelijk voor het analyseren, adviseren en implementeren van policies en beloningssystemen, zoals carpolicy, verzekeringen, cafetaria plan, bonussen, met een scherp oog voor lokale wettelijke vereisten en kostenoptimalisatie.
- Coördineer en onderhoud je wereldwijd diverse functieclassificatiesystemen.
- Neem je actief deel aan HR-projecten en bied je jaarlijks ondersteuning tijdens personeelsbudgetbesprekingen en het uitwerken en implementeren van de wereldwijde salarisaanpassingen.
- Ben je tevens verantwoordelijk voor het beheer en de opvolging van expats.
- Deel je regelmatig informatie met HR, management en werknemers over compensation & benefits-gerelateerde onderwerpen.
- Je rapporteert rechtstreeks aan de Corporate Reward Manager.
Functie-eisen
- Je hebt een bewezen staat van dienst op het gebied van compensation & benefits management in een internationale omgeving.
- Je beschikt over diepgaande kennis van internationale functieclassificaties (zoals Hay), en hebt ervaring met coördinatie van expats dossiers.
- Je hebt uitstekende kennis van het Nederlands en Engels. Kennis van het Frans en een andere taal is een pluspunt.
- Je bent resultaatgericht met aandacht voor detail. Je bezit uitstekende communicatie- en interpersoonlijke vaardigheden, zowel autonoom als in teamverband.
Waarom kiezen voor dit bedrijf?
Waarom kiezen voor Oleon?
- Boeiende functie met internationale en corporate contacten binnen Oleon & Groupe Avril
- Kunnen rekenen op een matuur en stabiel team van experten
- Onze klant is een internationaal, groeiend en innovatief bedrijf met een hart voor duurzaamheid
- Werken in een mensgerichte organisatie waar overleg, People-management en open communicatie centraal staan
- Aantrekkelijke verloning met bedrijfswagen, een zeer uitgebreid gamma aan extralegale voordelen en heel wat extra verlofdagen
Meer informatie over deze vacature? Contacteer Isabel Van Neste via isabel@introduce.be
of 0471 877 888
Interesse in deze boeiende vacature? Klik rechtstreeks op de ‘solliciteerknop’.
Deze vacature wordt exclusief door Introduce behandeld