Business Development Consultant Vlaams Brabant

Vlaams Brabant Sales & Marketing Geplaatst op 2024-01-11
Solliciteer nu

Laurenty Schoonmaak biedt totaaloplossingen aan bedrijven dankzij efficiënte en duurzame schoonmaakdiensten.LAURENTY GROUP is een familiaal bedrijf dat bekend staat als gedreven marktleider in de zakelijke dienstverleningen. actief in België, het noorden van Frankrijk en Luxemburg.Bovenop hun waaier aan schoonmaakdiensten staat LAURENTY GROUP ook in de top tien van de marktleiders voor de aanleg en het onderhoud van de groene zones. Ook het vegen van wegen, het verwijderen van asbest en Facility Services behoort tot hun specialisaties.

Functieomschrijving

Dankzij hun voortdurende groei, zoeken wij voor Laurenty Schoonmaak voor de regio Vlaams Brabant een Business Development Consultant

In deze functie : 

  • Ben je de ambassadeur van Laurenty Schoonmaak in de provincie Vlaams Brabant 
  • In samenwerking met de account managers van Laurenty Schoonmaak werk je aan naamsbekendheid en volg je leads op voor nieuwe industriële schoonmaakopdrachten
  • Bouw je verder aan je netwerk van contacten binnen je regio en leg je afspraken met prospecten vast 
  • Neem je actief deel aan netwerkevents
  • Op basis van behoefte- en optimalisatie analyse maak je prijsoffertes op voor de afdeling industriële Schoonmaak
  • Ben je verantwoordelijk voor omzetgroei door contracten af te sluiten met nieuwe klanten
  • Rapporteer je op regelmatige basis aan de Commerciële Directeur

Functie-eisen

  • Minimum 2 jaar ervaring in een commerciële B2B functie
  • Ervaring in een gelijkaardige functie in de sector is een grote plus
  • Prospectie én netwerken geven je energie. Je kan onderhandelen en tot een besluit komen
  • Je bent een echte doorzetter, je bent autonoom maar werkt ook graag in een team
  • Je bent analytisch, oplossingsgericht en rekenvaardig
  • Je kan zeer goed overweg met MS Office: Excel, Word, PowerPoint, …
  • Je bent perfect Nederlandstalig, kennis van Frans is een plus

Waarom kiezen voor dit bedrijf?

  • Je komt terecht in een familiaal bedrijf met een oog voor kwaliteit en korte communicatielijnen
  • Een boeiende uitdaging die initiatief en autonomie biedt met een flexibel beheer van je eigen agenda alsook mogelijkheid tot thuiswerken
  • Interne opleiding wordt voorzien
  • Je kan rekenen op een marktconform verloningspakket met een variabel gedeelte, aangevuld met extralegale voordelen waaronder een bedrijfswagen, smartphone, laptop, hospitalisatie- en groepsverzekering, maaltijdcheques én 6 extra vakantiedagen

Standplaats: Combinatie van home-office en externe afspraken. Werk je liever op kantoor? Ben je welkom op het kantoor in Brussel

Meer informatie over deze vacature? Contacteer Ilse Haustrate via Ilse@introduce.be of 0474/37 39 85

Interesse? Klik rechtstreeks op de ‘solliciteerknop’.

Deze vacature wordt exclusief door Introduce behandeld

Solliciteer nu