IM Comp&Ben Manager

België Human Resources Geplaatst op 2024-06-11
Solliciteer nu

Voor onze klant, een bedrijf actief in contact center services. Zijn we op zoek naar een freelance Comp&Ben Manager voor een periode van drie tot zes maanden.

Functieomschrijving

Payroll en personeelsadministratie

  • Toezicht houden op het payrollproces
  • Je coördineert de payroll-activiteiten voor medewerkers in verschillende landen
  • Je identificeert en implementeert procesverbeteringen om de efficiëntie en nauwkeurigheid van het proces te verhogen
Sociaal - juridische support / HR Service Desk

  • Je verzekert een correcte en volledige toepassing van het sociaal recht in zijn geheel
  • Je overziet de HR Service Desk die alle courante vragen centraliseert, oplost en dispatcht naar de juiste gesprekspartners
Compensation & benefits

  • Je bepaalt mee de verloningspolitiek
  • Je analyseert en evalueert de huidige beloningsstructuren en formuleert voorstellen om marktconform te blijven
  • Je voert marktanalyses uit en identificeert de trends binnen jouw vakdomein
  • Je beheert de extra legale voordelen binnen de groep en onderhandelt met leveranciers
  • Je ontwikkelt en beheert bonus – en incentiveprogramma’s
Meebouwen aan de HR Strategie

  • Je speelt een actieve rol in het HR Management overleg
  • Je volgt nauw het HR Services budget op en behaalt de vooropgestelde doelstellingen 

Functie-eisen

  • Je beschikt over een masteropleiding richting Human Resources of gelijkwaardig door ervaring
  • Aantoonbare ervaring (minimaal 7 jaar) in soortgelijke functies, bij voorkeur in een internationale omgeving
  • Je hebt een diepgaande kennis van payroll-processen, wet – en regelgeving en verloningsbeleid in België
  • Je beschikt over aantoonbare people management skills en het leiden van teams komt als natuurlijk voor jou
  • Je bent analytisch heel sterk en hebt oog voor detail
  • Je bent in staat om onder druk te werken en strakke deadlines te halen
  • Je bent vloeiend in het Nederlands, Frans en Engels, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve en interpersoonlijke vaardigheden

Waarom kiezen voor dit bedrijf?

  • Duur: tot er een vaste invulling is
  • Opstart: ASAP
  • Regio: Zaventem
  • Regime: fulltime
  • Ruime home-office mogelijkheden
Meer informatie over deze vacature?Contacteer Benjamin Bohy via benjamin@introduce.be of op 0480 60 00 46

Interesse in deze vacature ? Klik rechtstreeks op de ‘solliciteerknop’.

Solliciteer nu