Office Manager

West-Vlaanderen - Roeselare;West-Vlaanderen - Waregem Andere Geplaatst op 2023-01-23
Solliciteer nu

Onze klant bestaat uit een team van een 100-tal gedreven professionals, die in een vertrouwensrelatie met de klant, oplossingen en toegevoegde waarde bieden op het vlak van fiscaliteit, juridische dienstverleningen en beleidsondersteunend advies. Hun advies-functie is een team-gebeuren, dit dragen zij hoog in het vaandel. Het is via het bundelen van verschillende expertises en inzet van verschillende medewerkers dat zij er in slagen om werkelijk oplossingen te kunnen bieden aan hun klanten.Er zijn op dit moment 6 kantoren doorheen gans Vlaanderen. Om de groei van onze klant te ondersteunen gaan wij nu op zoek naar een Kantoorverantwoordelijke, dit voor de regio Zuid – West Vlaanderen.

Functiebeschrijving

Om te blijven bouwen aan een sterke basis voor toekomstige groei is onze klant op zoek naar een Office Manager.

Ben jij een gedreven People Manager die met enthousiasme een team van een 15 à 20tal mensen wil aansturen? Heb je een sterk commercieel inzicht? Lees dan zeker verder:

In deze functie als Office Manager:

  • Bouw je mee aan, en bewaak je de missie, visie, waarden en normen van de firma en verzeker je dat de uniformiteit over de kantoren heen gewaarborgd blijven 
  • Analyseer, rapporteer en optimaliseer je de bedrijfsvoering op kantoorniveau, zodat de concurrentiepositie van de organisatie op punt blijft of verbeterd wordt
  • Ben je verantwoordelijk voor het vertegenwoordigen van de organisatie, het herkennen en aangrijpen van opportuniteiten en het opvolgen van nieuwe aansluitingen/opdrachten 
  • Bouw je een vertrouwensband op met de klanten opdat een langetermijnrelatie wordt opgebouwd 
  • Sta je in voor de dagdagelijkse werking binnen het kantoor en zorg je voor een adequate communicatie, een warme werksfeer en een open cultuur 
  • Sta je in voor het coachen, managen, stimuleren en ontwikkelen van jouw medewerkers (zowel rechtstreeks als onrechtstreeks) 
  • Rapporteer je aan de CEO

Functieprofiel

  • Minimum Bachelor Accountancy of Master TEW
  • Minstens 10 jaar ervaring binnen de wereld van accountancy/fiscaliteit, belangrijker nog is een sterke bagage in het aansturen van een team
  • Nederlands
  • Je werkt fulltime bij onze klant, dit op zelfstandige basis

Waarom kiezen voor dit bedrijf?

  • De familiale werksfeer vormt de rode draad doorheen alles wat ze doen, verbinding is voor hen zeer belangrijk. (denk maar aan BBQ’s, bedrijfsevents, voetbaltoernooitjes, enz.)
  • De firma kenmerkt zich door een open bedrijfscultuur en korte communicatielijnen 

Meer informatie over deze vacature? Contacteer Kim Van Elst via kim@introduce.be of 0492 40 15 28

Interesse in deze boeiende vacature? Klik rechtstreeks op de ‘solliciteerknop’.

Deze vacature wordt exclusief door Introduce behandeld.

Solliciteer nu