Klantencoördinator (begeleider)

Oost-Vlaanderen Bouw Geplaatst op 2021-04-26
Solliciteer nu

Voor onze klant Bostoen, zijn we op zoek naar een Klantencoördinator (begeleider). Bostoen bouwt niet zomaar huizen en appartementen van nul tot een volledig afgewerkt geheel, ze creëren een Thuis. Reeds meer dan 45 jaar biedt het familiebedrijf betaalbare en duurzame woonoplossingen aan met passie en respect voor mens en milieu. Gedreven door samenwerken, goesting om te komen werken, wendbaarheid en no-nonsense attitude maken ze een Thuis waar iedereen naar verlangt.Thuiskomen, da’s Bostoen !

Functieomschrijving

Mijn takenpakket als klantencoördinator bestaat uit :

  • Aanspreekpunt zijn van de klanten vnl via de klantenzone maar ook in het optimaal informeren over de keuzemogelijkheden en het garanderen van een goede klantenreis vanaf aankoop tem finale keuze 
  • Individueel begeleiden van de klant bij het maken van keuzes inzake afwerking en technieken met als doel een optimale klantentevredenheid
  • Door de klant gevraagde wijzigingen met bijhorende meerprijs verwerken en verifiëren met juridische documenten (verkoopovereenkomst en bijlagen)
  • Een goede communicatie onderhouden met de projectleiders en volledige en kwalitatief correcte klantendossiers bezorgen binnen de vooropgestelde deadline
  • Opmaak van commerciële documenten coördineren en ondersteuning bieden bij het in verkoop krijgen van projecten ism de interne diensten (opmaak van commerciële documenten coördineren)
  • Ontwerpen van de elektraplannen en bepalen van de locatie van verwarmingselementen
  • Opmaken van het verkooplastenboek en het bepalen van upgrades waarvoor je de berekeningen doet die toegevoegd worden aan het verkoopdossier

In deze functie rapporteer je aan de Head of development

Functie-eisen

  • Je genoot een opleiding interieurarchitect/ingenieur architect/architect assistent (bachelor of master) of kan je een gelijkwaardige ervaring van minimaal 5 jaar voorleggen
  • Je bent een open communicator, commercieel aangelegd en werkt graag met en voor klanten
  • Administratief ben je heel sterk, je bent assertief en ondernemend en  coördineren is voor jou een tweede natuur
  • Je werkt graag met deadlines, bent stressbestendig en flexibel
  • Je hebt een goede kennis van Autocad, Revit is een pluspunt
  • Omdat je zowel Nederlandstalige als Franstalige klanten zal begeleiden, is tweetaligheid een pluspunt

Het aanbod

  • Je mag rekenen op een interne opleiding en ontvangt een marktconforme verloning aangevuld met extralegale voordelen.
  • Je komt terecht in een dynamisch en ambitieus familiebedrijf dat tot de marktleiders behoort.

Meer informatie? Contacteer Véronique Innegraeve via veronique@introduce.be of op het nummer 0468 33 70 07.

Solliciteer nu
Deze website gebruikt cookies

Sommige cookies zijn noodzakelijk om de website goed te doen functioneren en kan je niet weigeren als je deze site wil bezoeken. Andere cookies gebruiken we voor analysedoeleinden. Deze kan je weigeren indien je dit wenst.

Meer informatie over cookies