Category Buyer

Oost-Vlaanderen - Waasland Logistiek, Supply Chain & Procurement Geplaatst op 2022-09-23
Solliciteer nu

Onze klant Milcobel is de grootste zuivel-producent in Vlaanderen en een referentie op de internationale zuivelmarkt. Milcobel staat voor kwaliteit, veiligheid, klantgerichtheid, transparantie, betrouwbaarheid en duurzaamheid. Ze geloven in sterke partnerships en duurzame relaties en betrekken alle schakels van de zuivelketen in hun processen. In België en Frankrijk samen stellen ze zo’n 1800 medewerkers tewerk waarvan +-1700 in Vlaanderen verspreid over meerdere vestigingen. Meer informatie vind je op https://milcobel.com

Functie

Voor Milcobel, de grootste zuivelproducent in Vlaanderen, zoeken we een Category Buyer voor de indirecte diensten zoals ICT, HR, Sales, Marketing, R&D & Facilities van de verschillende sites, dit ter versterking van het bestaande Category Buyer team op de hoofdzetel in Kallo.  In deze functie als Category Buyer:

  • Bepaal, ontwikkel en implementeer je de procurement strategie voor jouw categorie rekening houdend met interne noden en externe markttrends
  • Behartig je het aankoopproces van marktanalyse tot en met contractimplementatie en -opvolging
  •  Ben je het aanspreekpunt voor de indirecte diensten op vlak van aankoop en behartig je hun noden  
  • Kijk je kritisch naar en optimaliseer je de aankoopprocessen
  • Ben je proactief in het zoeken van opportuniteiten en het management van risico’s met het oog op het permanent verbeteren van de kostenefficiëntie en kwaliteit van de aankoopprocessen
  • Rapporteer je hiërarchisch aan de Group Category Manager  

Profiel

  •  Je beschikt over een masterdiploma 
  •  Minimum 3 jaar ervaring als buyer, liefst in indirecte services 
  •  Je bent sterk in stakeholder management op alle niveaus
  •  Resultaatgerichte onderhandelaar met oog op lange termijnrelaties
  •  Bereid je te verplaatsen naar de verschillende sites
  •  Vlotte beheersing van Nederlands en Engels
  •  Goede Excel vaardigheden waaronder Pivot, SAP is plus 

Waarom kiezen voor dit bedrijf?

  • Onze klant investeert sterk in innovatie én zijn medewerkers  
  • Doorgroeimogelijkheden en opleidingen 
  • Werken in een aangename sfeer waar overleg en open communicatie centraal staan
  • 12 ADV, glijdende werkuren, mogelijkheid tot 3 dagen thuiswerk
  • Aantrekkelijke verloning, bedrijfswagen, groeps- en hospitalisatie-verzekering, maaltijdcheques en CAO90

Meer informatie over deze vacature? Contacteer Véronique Innegraeve via veronique@introduce.be

of 0468 337 007. Interesse in deze boeiende vacature? Klik rechtstreeks op de ‘solliciteerknop’.

Deze vacature wordt exclusief door Introduce behandeld

 

Solliciteer nu